L’Òrgan de Contractació en data 20 de març de 2017, emet la següent RESOLUCIÓ:
PRIMER.- Acordar la tramitació de la licitació per a l’adjudicació del contracte d’obres consistents en l’adaptació d’un local actualment sense ús situat en la planta altell d’un edifici d’habitatges, pel seu ús posterior com a nucli de petits trasters que es tramitarà de forma ordinària pel procediment negociat sense publicitat.
SEGON.- Aprovar el corresponent Plec de Clàusules Administratives Particulars que regirà el contracte i el procés d’adjudicació.
TERCER. Cursar invitació a participar en el present procediment a 4 licitadors idonis per dur a terme l’objecte del present contracte. La relació de les empreses invitades a participar en aquest procediment és la següent:
– Construcciones Calipsa 1 SL
– Construcciones, Rehabilitaciones y Reforma Zolrag SL
– Grupo Convi
– Intserco comunidades SL
QUART.- Acordar que el termini per a presentar les ofertes en el lloc, forma i termes exigits al Plec de Clàusules Administratives Particulars pels licitadors invitats finalitza el proper dia 30 de març de 2017 a les 14.00h.
En temps i forma, van presentar oferta econòmica les empreses Construcciones Calipsa 1 SL i Convi Obras, Proyectos e Instalaciones SL, iniciant-se seguidament, de conformitat amb l’apartat 8è del Plec de Clàusules Administratives Particulars, la fase de negociació.
En data 10/04/17, es demana als licitadors anteriors la presentació d’oferta definitiva, abans del dia 21 d’abril de 2017, amb la presentació d’oferta econòmica i pressupost desglossat, millorant la inicial, d’acord amb el criteri de negociació establert al Plec de Clàusules Administratives Particulars (millora a la baixa del preu ofertat).
Les ofertes econòmiques definitives presentades pels licitadors, en temps i forma, van ser valorades pel servei tècnic, el qual, mitjançant informe de data 28 d’abril de 2017, adjudica el contracte a Construcciones Calipsa 1 SL per import de 64.254,93€ en aplicació de la Clàusula 9 del Plec de Clàusules Administratives Particulars, que determina que el criteri d’adjudicació per a considerar quina és la proposició econòmicament més avantatjosa, és el preu ofertat.
Requerit l’adjudicatari per a la presentació de la documentació necessària per a la signatura del contracte d’obres, aquest se signa en data 25/05/2017. S’adjunta Anunci formalització contracte.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per amb finalitats analítiques. Podeu obtenir més informació a la nostra Política de Cookies aquí. Així mateix, podeu acceptar totes les cookies pròpies i de tercers que utilitzem prement el botó "Acceptar totes”, rebutjar les cookies de tercers prement el botó "Rebutjar" o configurar-les manualment prement el botó "Veure preferències".